شرکت زیلمت ایتالیا

1400/05/12 455

منبع تحت فشار و منبع دیافراگمی زیلمت ایتالیا

درباره شرکت زیلمت ایتالیا و تاریخچه تاسیس زیلمت

شرکت زیلمت ایتالیا Zilmet در سال 1955 توسط آقای Ugo Benettolo با نام "Officine F.lli Benettolo" تأسیس شد و اصلی ترین فعالیت آن تبدیل فلزات آهنی بود.

در سال 1965 این شرکت 160 کارمند داشت و آقای Benettolo تصمیم گرفت نام شرکت را به "Zilmet dei F.lli Benettolo" تغییر دهد و شرکت را به پادوا ایتالیا منتقل کند، با انتقال به پادوا این شرکت تمرکز خود را تغییر داد و تولید مخازن انبساط و همچنین مبدل های حرارتی صفحه ای را آغاز کرد.نسل دوم خانواده Benettolo به رهبری Paolo Benettolo شبکه فروش را در ایتالیا تقویت کرد و دامنه شرکت زیلمت را به اروپا و آسیا و سپس بعداً در آمریکای شمالی گسترش داد.

عوامل کلیدی رشد شرکت زیلمت نوآوری تکنولوژیکی بوده که منجر به افزایش تولید و بهره وری کیفیت شده است، علاوه بر این با یک بخش مهندسی متمرکز بر مشتری مداری توانسته است راه حل های سفارشی بسیاری را برای مشتریان خود ایجاد کند.

محصولات زیلمت ایتالیا جزء بهترین و با کیفیت ترین ها در نوع خود نظیر مبدل حرارتی صفحه ایی زیلمت و منبع تحت فشار زیلمت می باشند.

در حال حاضر کمپانی زیلمت بیش از 8 میلیون محصول در سال تولید می کند، مساحت فضای تولید آن 150.000 متر مربع است و بیش از 500 نفر در آن مشغول به کار هستند.

زیلمت در حال حاضر در ایتالیا، فرانسه، آلمان، انگلستان و ایالات متحده شعبه دارد.

ماموریت شرکت زیلمت و کارکنان آن به این صورت می باشد که با هدف های بلند مدت در راستای پیشرفت شرکت اعتقاد داشته و بنابراین منابع و سرمایه گذاری های جدید را برای ایجاد مشاغل طولانی مدت توسعه فناوری های نوآورانه برای بهبود کیفیت محصول و انعطاف پذیری برای جلب رضایت مشتریان اختصاص می دهد.

سازمان دهی هر کارخانه در مورد خطوط تولید مختلف مستقل است، هر کارخانه دارای جدیدترین فناوری موجود برای تضمین محصولی است که با الزامات کیفیت مشتریان مطابقت دارد. شعار مدیران این کارخانه صنعتی بزرگ این است ما محصولات قابل اعتماد، خدمات مرتبط با توسعه محصول جدید، طیف گسترده ای از محصولات، خدمات و حسن نیت ارائه می دهیم. تامین کنندگان منتخب و پرسنل متخصص عناصر اساسی در کمپانی زیلمت هستند، ما می خواهیم کار خود را در یک محیط کاری ایمن و راحت با رعایت قوانین جاری و محیط بیرون انجام دهیم.

یکی از چندین شعار این شرکت بزرگ و موفق همواره این بوده که ما فکر می کنیم فعالیت شخص نه تنها باید بر اساس معیارهای اقتصادی باشد، بلکه احترام به محیط زیست، استفاده صحیح از منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست بخشی جدایی ناپذیر از فرایند تولید ZILMET است.

کمپانی زیلمت خود را متعهد می کند که:

  • به کلیه قوانین ملی ، منطقه ای، استانی و شهرداری در مورد محیط زیست احترام بگذارد.
  • به طور مداوم کارآیی زیست محیطی سیستم های ما را برای جلوگیری و کاهش آلودگی ناشی از فرآیند تولید ما در منطقه ای که در آن قرار داریم ارزیابی می کند.
  • آموزش مداوم و مشارکت پرسنل در مسائل زیست محیطی را در دستور کار خود قرار می دهد.
  • ارزیابی زودهنگام اثرات زیست محیطی کلیه فعالیتها و محصولات جدید ما روشهای لازم را برای جلوگیری، کاهش یا حذف آلودگی با استفاده از فناوری سبز اقتصادی مقرون به صرفه اتخاذ می کنیم.
  • در مورد مدیریت پسماند، روشهای کاهش، بازیافت، استفاده مجدد و دفع جداگانه را ترویج می دهیم.
  • این شرکت اقدامات لازم را برای جلوگیری از انتشار تصادفی هر نوع ماده یا انرژی در جو که می تواند به طور بالقوه مضر باشد، انجام می دهد.
  • در مورد محیط زیست مسئولیت توسط تمام سطوح پرسنل و همچنین تأمین کنندگان بر عهده گرفته می شود.
  • انتخاب بهترین شبکه توزیع و فروش و تعیین نمایندگی فروش محصولات زیلمت از بین فروشندگان به جهت عرضه سبد محصولات زیلمت

گواهی و تأیید توسعه

شرکت زیلمت Zilmet italy از دهه 90 مطابق با استاندارد کیفیت ISO 9001 و مقررات PED 2014/68/EU مربوط به سیستم های فشار کار می کند.

محصولات زیلمت چندین گواهینامه آب آشامیدنی و گواهینامه های شناخته شده توسط کشورهای غیر اتحادیه اروپایی نیز دریافت کرده اند.

همچین در زمینه ی گواهینامه ها و تأییدیه مبدل های حرارتی زیلمت نیز دارای استاندارهای جهانی در این زمینه می تواند گواهینامه های مختلفی را به مصرف کنندگان ارائه دهد.

منابع انبساط زیلمت

منابع انبساط Zilmet مطمئن ترین راه حل برای همه نیازهای شما می باشد و شرح برخی از محصولات آن در زیل آمده است

محصولات گرمایشی: برای جبران افزایش حجم آب در سیستم های گرمایشی انواع زیادی از مخازن برای انتخاب وجود دارد که می توان به سری های CAL-PRO مخازن انبساط غشایی برای مدارهای بسته متمرکز هستند که برای افزایش حجم آب هنگام افزایش دما در سیستم گرمایش مناسب هستند تولید شده با غشای SBR و مطابق با استاندارد PED 2014/68/EU برای سیستم های گرمایش غیر قابل شرب آب آشامیدنی متمرکز اشاره کرد.

OEM-PRO مخازن انبساط غشایی برای مدارهای بسته متمرکز هستند که برای افزایش حجم آب در هنگام افزایش دما در سیستم گرمایش مناسب هستند با غشای SBR تولید می شود و مطابق با استاندارد PED 2014/68/EU برای سیستم های گرمایش غیر قابل شرب متمرکز آب تولید می شود.

همچنین کمپانی زیلمت دارای لوازم جانبی متعددی می باشد مانند شیرهای ایمنی و براکت های دیواری، فشار سنج های دیجیتال و آنالوگ، براکت های دیواری با شیر خاموش کننده سریع که در مدل های مختلف در دسترس مشتریان خود قرار داده است.

در خصوص تجهیزات مناسب برای آب آشامیدنی طیف گسترده ای از مخازن وجود دارد که می توانند نیازهای مختلف نصب را برآورده کنند.

تمام منبع ها بر اساس مهمترین و اصلی ترین استانداردهای اروپایی برای آب آشامیدنی تأیید شده اند که شامل موارد زیر است

منبع دیافراگمی زیلمت سری HYDRO-PRO: مخازن انبساط فشرده برای آب گرم بهداشتی با غشای بوتیل آب آشامیدنی ثابت و پوشش اپوکسی داخلی است، این مخازن از فولاد کربنی و جوش MIG ساخته شده اند که لبه های برش تیز داخل مخزن را از بین می برد، شکل غشا برای جلوگیری از رکود آب و در نتیجه رشد هر گونه باکتری طراحی شده است، از منابع زیلمت جهت استفاده برای دیگ دیگ آبگرم و دیگ بخار، پمپ آب و بوستر پمپ جهت دفع ضربه قوچ (ضربه چکشی) و بالانس فشار استفاده می شود و حجم منبع تحت فشار دیافراگمی زیلمت از 5 تا 600 لیتر (1 تا 132 گالن انگلستان تعبیه شده است ) این دسته از منابع زیلمت مطابق با استارندارد PED 2014/68/EU ، WRAS ، ACS ، IAPMO و NSF دارای مجوز هستند و اتصالات NPT در صورت درخواست موجود است.

منبع زیلمت سری WATER-PRO: مجموعه ای از مخازن انبساط فشرده برای آب گرم بهداشتی با غشای بوتیل آب آشامیدنی ثابت و پوشش اپوکسی داخلی است، این مخازن دارای اتصالات فولادی ضد زنگ هستند همچنین جوشکاری MIG هرگونه لبه برشی تیز داخل مخزن را از بین می برد، شکل غشا برای جلوگیری از رکود آب و در نتیجه رشد هر گونه باکتری طراحی شده است و اتصالات فولادی ضد زنگ این مخزن را به ویژه برای دیگهای بخار مناسب می کند، WATER-PRO را می توان با پمپ ها و به عنوان چکش ضد آب استفاده کرد. اندازه آنها بین 5 تا 24 لیتر (1 تا 5.3 گالن انگلستان) است، WATER-PRO دارای گواهینامه PED 2014/68/EU ، WRAS ، ACS ، IAPMO و NSF است.

منبع زیلمت سری INOX-PRO: مخازن انبساط در این سری کاملاً از فولاد ضد زنگ ساخته شده است، آنها به ویژه برای سیستم هایی که آب گرم بهداشتی تولید شده توسط دیگ بخار یا از مبدل های حرارتی صفحه ای را تولید می کنند استفاده می شوند گزینه های عالی برای شرایطی هستند که استانداردهای بهداشتی بالا را فرا می گیرند و طول عمر آن محصولات تقریباً نامحدود است، غشاء این سری از محصولات شرکت زیلمت کاملاً غیر سمی است و از نظر آشامیدنی و غذایی قابل استفاده است، این مدل از مخازن، همچنین به دلیل کاهش حجم به ویژه برای اثر ضد چکش آب در سیستم های آبی مفید است و از ارتعاشات و سر و صدا جلوگیری می کند همچنین می توان آنها را با پمپ های کاهش جریان استفاده کرد و حجم های موجود بین 0.16 تا 18 لیتر (0.3 تا 4 گالن انگلستان) متغیر است.

منبع تحت فشار تیوپی زیلمت سری ULTRA-PRO: مخازن تحت فشار با تیوپ  (غشای) قابل تعویض درجه مواد غذایی، این دسته از منابع زیلمت جزء پر فروش ترین محصولات زیلمت می باشد و می تواند بر روی هر نوع پمپ آب و بوستر پمپ استفاده شود، در این مدل از منابع زیلمت هوای فشرده داخل مخزن از آب توسط تیوپ جدا شده و فشار ثابت را در مخزن حفظ می کند. این مخازن همچنین می توانند دارای فلنج گالوانیزه ضد زنگ می باشند و ظرفیت های موجود از 8 تا 3000 لیتر (1.75 تا 660 گالن انگلستان) است، آنها توسط PED 2014/68/EU ، WRAS ، ACS تأیید شده اند و این خط دارای مدلهای خاصی است که برای بازارهای ایتالیا، جامعه اروپا و خارج از اروپا ساخته شده است.

منبع زیلمت سری ULTRA-INOX-PRO: مخازن انبساط در این خط کاملاً از فولاد ضد زنگ ساخته شده است، آنها به ویژه برای سیستم هایی که آب گرم بهداشتی تولید شده توسط دیگ بخار یا از مبدل های حرارتی صفحه ای را تولید می کنند استفاده می شوند همچنین آنها گزینه های عالی برای شرایطی هستند که استانداردهای بهداشتی بالا را فرا می گیرند و طول عمر محصول تقریباً نامحدود است، غشاء کاملاً غیر سمی است و از نظر آشامیدنی و غذایی قابل استفاده است در این مدل از مخازن همچنین به دلیل کاهش حجم به ویژه برای اثر ضد چکش آب در سیستم های آبی مفید است از ارتعاشات و سر و صدا جلوگیری می کند، همچنین می توان آنها را با پمپ های کاهش جریان استفاده کرد و حجم های موجود بین 24 تا 100 لیتر (5.3 تا 22 گالن انگلستان) ، افقی یا عمودی متغیر است.

منبع انبساط زیلمت سری ULTRA-PRO EVO: مخازن تحت فشار با غشاهای قابل تعویض و فلنج نوآورانه Tecnoprene به لطف همکاری تنگاتنگ با دانشگاه پادوا که همیشه در زمینه تحقیق و توسعه مواد جدید پیشرو بوده سری جدیدی از مخازن به نام ULTRA-PRO EVO (Evolution) متولد شد. نتیجه این همکاری، فلنج اصلی ZILMET ثبت شده از Tecnoprene، یک Tecnopolymer با عملکرد و ویژگی های فنی بالا است، که استحکام و پایداری مکانیکی زیادی به مخزن موجود و مقاوم در برابر تغییرات دما و خوردگی

 می دهد، در این سری از مخازن ظرفیت 24 تا 100 لیتر (5.3 تا 22 گالن انگلستان) موجود است.

منبع زیلمت سری EASY-PRO: مخازن انبساط آب گرم بهداشتی که با فولاد کربنی، غشای دیافراگمی ثابت و گنبد داخلی پلی پروپیلن مخصوص برای عمر طولانی محصول تولید شده اند. اتصالات فولادی ضد زنگ حداکثر مقاومت در برابر خوردگی و پوشش خارجی ویژه را برای عمر طولانی محصول تضمین می کند و حجم آنها از 8 تا 24 لیتر (1.75 تا 5.3 گالن انگلستان) است.

منبع زیلمت سری HY-PRO: مخازن انبساط مخصوص آب آشامیدنی هستند و دارای غشای قابل تعویض و همچنین فلنج مخصوص ساخته شده از فولاد و پلی پروپیلن هستند را می توان همه برنامه ها و به ویژه در مواردی که فضای محدودی در دسترس است استفاده کرد و حجم این سری از منابع از 2 تا 35 لیتر (0.44 تا 7.7 گالن انگلستان) افزایش می یابد.