پمپ آب ایرانی

1399/04/30 257

پمپ های متفاوتی در بازار فروش پمپ ایرانی موجود است که توسط شرکت ها و کارخانجات ایرانی تولید و روانه بازار می شود و خریداران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

آنچه در این مقاله می خوانید:

پمپ آب ساخت ایران

نمایندگی انحصاری قوی ترین پمپ های آب ایرانی در کشور

پمپ آب ساخت ایران

امروزه کشورعزیزمان ایران با توجه به پیشرفت های چشم گیر در زمینه های مختلف مخصوصا پمپ سازی،اقدام به طراحی و ساخت پمپ های آب خانگی و صنعتی، پمپ آب شناور و ... کرده است و حتی پمپ های آب تولید ایران دارای کیفیت قابل قبول و قیمت مناسبی نسبت به پمپ های خارجی هم نوع خود می باشند.

پمپ آب ساخت ایران

نمایندگی انحصاری قوی ترین پمپ های آب ایرانی در کشور 

آوین پمپ تولید کننده انواع بوستر پمپ آب در ایران می باشد از همین روی برای تامین نیاز واحد بوستر پمپ سازی اقدام به اخذ نمایندگی بسیاری از مارک های پمپ آب ایرانی نموده است که با توجه به استاندارد های مورد نیاز در بازار ایران، اقدام به فروش پمپ های آب با قیمتی مناسب کرده است. شرکت آوین پمپ نمایندگی و عاملیت بیش از 13 برند ایرانی و نمایندگی برند های خارجی را داراست که توضیحات آن به شرح ذیل است: 

1-پمپ ایرانی پمپیران:

شرکت پمپ سازی پمپیران تولیدکننده طیف وسیعی از پمپ آب ایرانی می باشد که از عمده آن ها می توان به پمپ آب ETA تک پروانه پمپیران، پمپ آب طبقاتی افقی فشار قوی چند پروانه پمپیران سری WKL وکائل، پمپ آب طبقاتی عمودی استیل فشار قوی پمپیران سری PCR، پمپ آب شناور پمپیران اشاره کرد.

همچنین شرکت های زیر گروه پمپیران از قبیل شرکت نوید موتور تولید کننده انواع پمپ آب ایرانی، شرکت سمنان انرژی، شرکت نوید سهند وظیفه تولید محصولات مورد نیاز بازار را بر عهده دارند که به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

از دیگر شرکت های گروه صنایع پمپ سازی ایران که پمپ ایرانی تولید می کنند و فعالیت های آن ها می توان به:

شرکت تلمبه سازان تبریز: توزیع قطعات یدکی پمپ های تولیدی گروه پمپیران و انجام خدمات پس از فروش این شرکت نیز زیر گروه پمپ آب ایرانی می باشد.

شرکت راشا: ریخته گری قطعات چدنی و فلزات رنگی.

شرکت آذر فولاد گداز: ریخته گری قطعات فولادی، آلیاژی و فلزات رنگی.

شرکت معین آبشار: طراحی، مهندسی و نصب ایستگاه های پمپاژ.

شرکت پیوند آوریژه: واردات، صادرات و مشاوره بازرگانی.

پمپ ایرانی پمپیران

2- پمپ ایرانی آزاد البرز:

شرکت آزاد البرز یکی از تولید کننده های پمپ آب ایرانی می باشد که در سال 1362 با هدف تولید انواع پمپ آب سیرکولاتور در شهرک صنعتی شهید رجایی قزوین تاسیس گردید.

پمپ ایرانی آزاد البرز

3- پمپ ایرانی توان تک:

شرکت توان تک جم در سال 1362 شمسی با هدف ساخت و تولید ادوات کشاورزی و پمپ های اب تاسیس گردید که در قدم اول طراحی یک نوع پمپ آب کف کش را طراحی و تولید نمود، پس از آن در زمانی کوتاه این برند به دلیل تولیدات بسیار با کیفیت و استاندارد خود توانست با رشدی چشم گیر در بازار ایران شناخته شود وحتی توانسته شرکت خود را از حالت کارگاهی به کارخانه ‌ای تبدیل کرده و تولیدات خود را وسیع تر و متنوع تر کند.

پمپ ایرانی توان تک

4- پمپ ایرانی جهان پمپ :

 کارخانه جهان پمپ در سال 1357 در تهران تاسیس گردید و تا به امروز در زمینه تولید پمپ آب غرق آبی فعالیت داشته و با توجه به کیفیت در خور محصولات تولیدی و خدمات پس از فروش جزء بهترین برندهای پمپ آب ایرانی می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. این شرکت در راستای ایجاد و حفظ رابطه ی پایدار با مصرف کننده، طیف محصولات تولیدی خود را گسترش داده که رنج تولید محصولات شامل پمپ آب کف کش کف گردی و بلبرینگی و پمپ آب شناور و پمپ آب لجن کش می باشد.

پمپ ایرانی جهان پمپ

5- پمپ ایرانی فدک پمپ :

گروه صنعتی فدک پمپ فعالیت خود را اوایل سال 1360 آغاز کرده است. شرکت فدک پمپ یکی از تولید کنندگان پمپ آب ایرانی است که در جهت تامین نیازهای داخلی دارای کیفیت برتر همراه با مناسب ترین خدمات است و با استفاده از مهندسانی مجرب می کوشد تا پاسخگوی مناسب برای مشتریان خود باشد.

پمپ ایرانی فدک پمپ

6- پمپ ایرانی راد پمپ :

گروه صنعتی RAD در سال1367 تاسیس شد. این گروه صنعتی برای دستیابی به اهداف اصلی خود و رشد میزان کیفیت محصولات از جدیدترین ابزارها برای تولید قطعات خود مطابق با استانداردهای بین‌المللی استفاده کرده است. این گروه صنعتی تولید کننده انواع پمپ آب کف کش، پمپ آب لجن کش ایرانی، پمپ آب شناور و پمپ آب داخلی انواع پمپ های کفکش تک فاز است.

پمپ ایرانی راد پمپ

7- پمپ ایرانی آبراه پمپ :

شرکت آبراه پمپ با بهره گیری از توان فنی بالا و پرسنل متخصص و دستگاههای پیشرفته اقدام به تولید پمپ آب کف کش با بدنه چدن و شافت استیل نموده است. آبراه پمپ با استفاده از سیم پیچی دقیق از جنس مس توانسته پمپ کف کشی تولید نماید که به صورت آب خنک و دارای بالاترین راندمان می باشد. قطعات یدکی کف کش آبراه به وفور موجود بوده و در هنگام تعمیر کف کش آبراه با مشکلی مواجه نخواهید شد.

پمپ ایرانی آبراه پمپ

8- پمپ ایرانی موتوژن :

شرکت موتوژن تبریز در سال 1352 در منطقه صنعتی غرب تبریز و در جوار شرکت ماشین سازی تبریز تاسیس شد. در سال 1364 تولید الکتروموتورهای صنعتی تا 18.5 کیلووات را در دستور کار خود قرار داده و با استفاده از استاندارد IEC و DIN تولید این الکتروموتورها را بصورت تک فاز و سه فاز آغاز نمود. از الکتروموتور موتوژن جهت استفاده از موتور پمپ آب پمپیران ، پمپ آب نوید موتور و... جهت کوپله کردن استفاده می شود.

پمپ ایرانی موتوژن

9- پمپ ایرانی بلند کاست تهران:

صنایع پمپ سازی تهران (بلند کاست) که جزء تولیدکنندگان پمپ آب ایرانی است، از سال 1361 کار خود را آغاز کرده نموده و تا کنون توانسته انواع پمپ های سیرکولاتور را با بهترین کیفیت موجود در سطح جهانی به صورت صد درصد ایرانی در کشور عزیزمان تولید کند. این شرکت توانسته محصولات خود را در اکثر کشورهای همسایه نیز در معرض فروش قرار داده است.

پمپ ایرانی بلند کاست تهران

10- پمپ ایرانی نوید سهند:

شرکت پمپ سازی نوید سهند یکی از شرکت های گروه پمپیران می باشد. پمپ آب نوید سهند، با دارا بودن سال ها تجربه در طراحی و تولید انواع پمپ آب های فرآیندی، پمپ آب سانتریفیوژ و فشار قوی، جزو اولین تولید کنندگان این نوع پمپ ها در ایران می باشد.

پمپ ایرانی نوید سهند

11- پمپ ایرانی آبارا:

شرکت ابارا ایران، با سرمایه گذاری کمپانی آبارا ژاپن در سال 1373 تاسیس شد. این شرکت با استفاده از تجربه و فرهنگ مدیریت ژاپنی و تشکیل زنجیره‌ نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور، با عرضه انواع پمپ‌های سانتریفیوژی با آخرین تکنولوژی در بازار ایران فعالیت می کند.

پمپ ایرانی آبارا

12- پمپ ایرانی رایان:

شركت رایان در سال 1362 تاسيس شده و توليد کننده الكتروموتورهاي با قدرت 5/5 تا 350 اسب بخار و پمپ آب با دبی از 10 تا 650 متر مكعب بر ساعت مي باشد. این شرکت توليد كننده انواع الكتروپمپ هاي شناور براي چاه عميق ، نيمه عميق و همچنين كار در محيط دريا با در نظر گرفتن استاندارد هاي مورد نیاز و شرايط اقليمي متفاوت در بخش هاي كشاورزي ، صنعتي و خدماتي مي باشد.

پمپ ایرانی رایان

13- پمپ ایرانی الکتروژن:

شرکت الکتروژن در ابتدا تولید کننده الکتروموتورهای صنعتی بود ولی با گذشت زمان رنج محدودی از پمپ های آب خانگی نیز به سبد کالای خود اضافه کرد که طی سال های اخیر توانسته رشد چشم گیری در خاورمیانه داشته باشد.

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که پمپ آب الکتروژن چه نوع پمپ هایی و برای چه آپارتمان یا ساختمان هایی تولید می کند. عمده پمپ های خانگی الکتروژن را می توان در پنج دسته کلی طبقه بندی نمود:

  1. پمپ آب محیطی الکتروژن

  2. پمپ آب سانتریفیوژی الکتروژن

  3. پمپ آب خود مکش و جتی الکتروژن

  4. پمپ آب کولر الکتروژن

  5. پمپ بشقابی الکتروژن

پمپ ایرانی الکتروژن